Thursday 19 December 2013

aksesori untuk tudung dan shawl/selendang

bila browse internet dan tengok trend shawl/tudung,
ternampak wajah comel heliza helmi ni..
cantiknya dia pakai shawl dengan bow.

berkenan sungguh tengok.

dengan tak semena-mena terus rasa nak buat bow sendiri. diy la ni.

boleh pakai jugak kat tudung.

hihi.

yang atas tu saiz besar macam heliza pakai.
saya buat bow ni menggunakan kain cotton kapas.
yang bawah pula bow accesories saiz kecil sesuai juga letak kat shawl.
bahan saya gunakan kain chiffon yang buat shawl tu.
lembut je.

yang polkadot ni semua bow yang lama dah saya buat,
tapi yang ni saya buat untuk bookmark.
boleh je buat untuk brooch juga.
pelbagai kan lah.
boleh letak pin kat belakang tu, buang papaer clip tu.
recycle jelah..
senang kan?


saya suka polkadot bow yang ni.
kombinasi warna-warni dan latar belakang putih.
nampak kiut sangat.

Baca blog fatin liyana blogger popular tu.
nampak tak bow yang dia pakai?

Jomlah diy sendiri


comelnye la dia ni..
kalau pesakit datang agaknya terus sihat. .
nak buat banyak2 lah..
biar cantik jugak. (adooii nak jugak!)


 je.
kiut kiut..



heliza helmi.
pun pakai tudung yang ada bow jugak.
geramnye tengok...
sangat cantik!


ok.. sampai sini dulu
nanti saya buat bow lagi saya tunjuk lagi kat u all k...

:)

No comments:

Post a Comment

dari hati awak ke hati saya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...