Saturday 8 February 2014

coin purse multiusage

bekas pelbagai guna..
hihi.
asalnya saya buat ni untuk bekas letak duit syiling. coin purse.
tetapi kemudiannya ada rakan sepejabat minta saya buatkan untuk dia,
sebagai tempat letak pendrive atau thumdrive.
jadi lah thumdrive case.
saya jahit menggunakan jahitan insang pari di sekeliling menggunakan benang biasa sahaja,
tetapi 4 lembar benang agar kukuh.
felt pula saya gunakan felt jenis keras, atau biasanya crafters panggil polyfelt.
semua applique muslimah felt, dan penguin tu saya jahit supaya lekat elok.
kalau guna gam bimbang nanti cepat tercabut.

k lah..
nanti cerita lagi ye.
ada nak tanya boleh emel saya;
hatikraf@gmx.com atau whatsapp 011-1941 27 92

No comments:

Post a Comment

dari hati awak ke hati saya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...