Wednesday 12 March 2014

pendrive case

hai..
assalamualaikum semua..
semoga sihat bahagia hendaknya..
malaysia masih lagi berduka dengan kehilangan misteri pesawat boeing 777 MH307.
berdoalah semoga Allah permudahkan segalanya..
hanya Allah lah tempat mengadu.. segala lara dan duka.
tetapi janganlah pula kita lupa pada Dia saat diuji dengan bahagia..

k..
hari ni saya nak tunjuk hasil kraf saya yang dah lama buat tapi takde masa nak upload..
hihihi.... pendrive case. tak tahulah mungkin anda panggil thumbdrive,...
yang ni muat2 je untuk satu pendrive.
boleh pilih design ye..

nombor contact saya.. macam biasa.
boleh whatsapp 011-19 41 27 92 atau click kat order form ye.

pendrive case di atas ni menggunakan kain felt warna kelabu, putih dan maroon.
ada gambar owl,polkadot love shape dan juga boleh request untuk tulisan.


yang ini pula pendrive case lagi. 
saya guna butang untuk mudahkan buka.
di bawah butang ni saya letak "strap" tu alah yang pakai kat kasut jenama pallas zaman saya kecik-kecik dulu sangat popular la kasut pallaz jazz tu. hihi out of topic pulak.

apa-apa boleh add fb saya atau emel hatikraf@gmx.com ye.


No comments:

Post a Comment

dari hati awak ke hati saya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...