Saturday 3 May 2014

personal nametag

malam tadi masa tengah lipat baju untuk dimasukkan ke beg anak-anak;
"ibu, tulislah nama kat beg abang.."
makanya dengan rajin dan bersegera,
saya ambil beg yang ada kain felt saya tuh,
ambil gunting kecil,
kemudian gunting huruf-huruf kecil...
seronok pula melayan dia..

saya tak dapat ambil gambar sbb kamera takde dan handphone pun rosak,
so saya google saja gambar beg diorang... ok lah kan.
saya plan nak buat nametag untuk lekat macam brooch,
tapi fikir-fikir takpelah terus gam saja biat lekat terus, takpayah tanggalkan lagi dah...

si putera tu dengan rajin sangat tolong saya gam kan huruf-huruf felt dengan glue gun.
risau juga takut terkena tangan dia.
alhamdulillah semuanya selamat...

ini kakak punya. beg barbie. saya tulis nama dia dengan huruf felt warna biru..

yang ni abang punya.. saya gune felt polkadot hitam putih untuk tulis nama dia..

suke....


No comments:

Post a Comment

dari hati awak ke hati saya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...