Tuesday 10 June 2014

sampul duit raya 2014

assalamualaikum...
malam tadi entah kenapa saya tidak dapat tidur.
dengan izin Allah,
saya nampak kertas dan gunting.
maka terhasillah beberapa sampul duit raya 2014 punya version.
speperti tahun2 lepas juga, saya menggunakan kertas pembalut hadiah sahaja untuk membuat sampul duit raya ini.
(kan saya pengumpul kertas pembalut hadiah tegar) hehe.
handmade tau.
jom buat sendiri!
ini sampul duit raya kartun.
ada pokok2, ada burung penguin..
warna hijau lembut.
suka!

sampul duit raya ini tema cinta.
chewah... hihi.
yang ni saiz besar, saya gunakan sampul duit raya maybank sebagai ukuran.

versi cintaku luruh di oxford. hihi
takdelah saja bagi nama.
baru habis baca novel ni jadi teringat-ingat.
cinta zuha-falah..

yang ni latarnya warna biru lembut..
salju gitu.

yang ini pula sampul duit raya diy corak abstrak.
sesuaila bagi kat dia yang jiwanya seni.

haa yang ni saya suka.
sungguh edisi terhad.
sampul duit raya corak paisley.
haa jangan ingat musim paisley ni pada kain pasang dan tudung saja tau!

okeysampul duit raya versi sajli.
ada nampak macam frozen tak?

jom segarkan mata dengan pilihan buah-buahan pula!
nanti bulan puasa terliur juga tengok sampul duit raya ni.
baik buat awal-awal.

ini tema apa ye? siap ada kunci segala..
hentam sajalah labu...

last,
tema flower..
biasalah.. orang pompuan kan..

ok selamat ber"diy"

kalau nak beli pun boleh juga, cuma emelkan pada saya=
hatikraf@gmx.com atau isi borang tempahan kat atas.
whatsaapp pun boleh je 011-1941 2792.

No comments:

Post a Comment

dari hati awak ke hati saya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...