Sunday 12 June 2016

sahabat yang telah pergi

sebenarnya,
agak sedih untuk menulis tentang ini..
tentang dia..
seorang sahabat yang telah pergi mengadap Tuhan..
seorang sahabat yang baik..

saya panggilnya kak z.
dia pernah hadiahkan saya pemegang tahan panas yang dijahit tangan.
sebab dia tahu saya seorang penggemar barangan jahitan.
dia juga pandai menyulam bunga.
dulu-dulu saya pernah beri sehelai tuala muka yang kecil untuk dia sulam bunga mawar.
hasil tangan dia sangat berseni dan cantik sekali.
saya pernah lihat sulaman bunga tangan yang dijahit pada jubah anaknya. begitu kemas..

kini segalanya hanya tinggal kenangan..
dia telah pergi buat selamanya..
semoga bahagia disana dalam taman syurga...

No comments:

Post a Comment

dari hati awak ke hati saya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...