Monday 18 July 2016

kad raya readymade

masih dalam mood raya lagi..
saya terlupa update tentang kad raya..
tahun ini, sya cuma beli kad raya readymade daripada pustaka seri intan..
ada la dalam 20 keping semuanya..
saya kirim kepada kawan-kawan dan cikgu-cikgu...
seronok betul menulis kad raya..
cuma tak suka satu je,
sekarang kena beratur dan ambil  nombor giliran untuk beli setem di pejabat pos..
dulu tak perlu...just pergi terus ke mana-mana kaunter dan beli setem, sekarang tidak lagi.
bila sampai giliran saya tu,
encik dekat kaunter tu tanya
" awak lahir tahun berapa?"
saya jawab " tahun xx"
dia teruja " eh samalah kita,,... dulu zaman kita seronok kan, dapat kad raya. siap gantung cantik-cantik kat dinding, kat pokok hiasan.."
hihi....
memang masih teringat-ingat betapa seronoknya zaman itu..
berlumba-lumba kumpul kad raya...
cantik.. colourful.

saya suka kad yang bentuk puzzle dan rama-rama


insya allah tahun depan nak buat poskad raya..

No comments:

Post a Comment

dari hati awak ke hati saya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...