Monday 23 September 2013

hati kraf join booth

bercakap mengenai booth,
saya begitu teringin untuk membuka booth kraf saya di sekolah-sekolah.
kenapa?
sbb saya sangat suka kanak-kanak..
hihi.
saya teruja tengok barang cantik-cantik,
layan budak-budak yg banyak cakap..
bertanya itu ini..
haa... dan kali ini saya join booth dengan rakan crafter yang saya kenal di facebook.
saya join 2 booth.
yang satu tu karnival jualan amal dan yang satu lagi tu jualan hari kantin.
kedua-duanya di sekolah rendah di pasir gudang,johor.
teruja sangat!
inilah pertama kali produk hasil tangan saya berada dinegeri itu.
harapnya mendapat sambutan.

saya menghantar craft item readymade yg saya ada,
seperti hairclip,brooch dan keychain.

tengoklah!

yang ni brooch bentuk hati warna merah dan pink (from felt)
brooch bunga2 tiga layer from felt jugak,
dan saya juga ada hantar brooch felt dua layer tapi tiada dalam gambar ini sbb dah snap picture lama dah..
yang disebelah kanan tu, hairclip daripada felt yang dah dipack siap-siap. ada 18 pasang semuanya.
gambar dibawah ini lebih jelas.

haa lihatlah! cantik?
pujilah pujilaa.. hihi tak malunye saya mintak awak puji.
warnanya terang dan ceria kan?
ada rahsia tentang hairclip ni tapi tak boleh beritahu.
yg penting ianya handmade tau!

nampak tak comelnye ladybird tu bertenggek?
ladybird tu diperbuat daripada kayu.
kalau letak atas daun mesti nampak real kan?
:)


ni lagi.
ton warna berbeza. tapi masih terang
colouful lagi!

yang ni warna kuning dan biru..
kuning tu warna diraja. tapi ada pendapat ustaz yang mengatakan lelaki tidak digallakkan memakai warna kuning.
haa tapi takpela, sbb hairclip ni girl yang pakai. takpelah warna kuning!
best kan jadi perempuan? hee

hijau2 ni warna kegemaran saya...
purple tu lambang kecewa? ha ye ke? saya tak tau...

dan yang ni keychain unta ..
sebenarnya zirafah, tapi ada orang kata lebih menyerupai unta..
so biar jelah, unta pun unta..
padang pasir laa..

ada 3 warna ye, putih, pink (of course i like!) dan merah..

salam sayang dari hati.
hatikraf@gmx.com

No comments:

Post a Comment

dari hati awak ke hati saya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...