Sunday 17 November 2013

bantal untuk ieyfa & alan

istimewa untuk adik saya merangkap bff..
saya menjahit bantal daripada felt untuk dia dan suami..
memilih warna oren sebab ... hihhihi ada rahsianya
berkaitan nama dia sendiri.
tidak sangka adik saya sudah dewasa dan telah menjadi isteri orang.
tahniah dik..

ni untuk kamu..

tidak lupa saya selitkan juga bunga yang dibuat menggunakan kain japanese cotton 
detepi hujung bentuk hati warna purple
untuk menambah seri pengantin. chewawh!

dihadapan design simpel,
dengan nama pengantin dan bentuk hati sahaja.

belakang,
saya design khas dua ekor burung
diatas signboard umt.
tempat di mana mereka bertemu dan jatuh kasih..
sweet tak?
hihihi..
dan rumput tu saja saya letak sebagai pengukuh kepada signboard tu..

pernah jugak ada orang kata,
jadilah sekuat rumput,
ada dimana-mana,
di sungai tong, kuala lumpur, skyscraper,
malah di amerika pun ada..


No comments:

Post a Comment

dari hati awak ke hati saya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...