Saturday 16 November 2013

felt pillow for baby

kerling jam di dashboard.
sudah subuh rupanya.
5.10 am.
selamat pagi semua!
saya baru saja menyiapkan sebiji bantal comel untuk hadiah kepada kawan baik. bff saya.

dari pukul 3 pagi duk memilih warna benang dan jarum yang sesuai.
gunting huruf felt satu persatu
kemudian buat bunga2 untuk hiasan pada bantal.
seronok!
bertuahnya pula anak-anak saya lena tidur dan tidak bangun sedikit pun,
cuma yaya sahaja menangis sekejap.
selepas saya berikan susu terus tidur lagi. kikiki...

ini..
daripada aunty dan uncle sekeluarga..
untuk tengku airis raudah,
baby girl of my bestfriend;
cla

material bantal:
kain cotton polkadot 
huruf felt-poly
bunga2 menggunakan kain kapas perca
butang dan resin
filling- fiber.
90% jahitan tangan dan 10% jahitan mesin.

alhamdulillah siap juga.. :)
segalanya dengan izin Allah s.w.t jua.


No comments:

Post a Comment

dari hati awak ke hati saya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...