Sunday 27 October 2013

kain kapas cotton yang ada dlm simpanan

semalam kemas2 bilik jahitan,
tengok ada banyak lagi kain kapas cotton yang belum berusik.
tidak punya masa untuk membuat projek2 jahitan.
hajatnya hendak jadikan bekas pensil,sarung bantal atau barut baby.
kerongsang pun boleh juga..
hmm... insyaallah ada masa nanti saya akan baut..
layanla dulu gambar2 kain ni ye...
kain kartun-kartun

yang ni corak liverpool. bidang 60'. 
angry bird warna kuning ni bidang 45'.
kain liverpool ni lebih mahal kerana kualiti kain kapasnya lebih baik.
sesuai sangat buat cadar.

saya beli juga kain bear ni sebab geram tengok..
kain purle tu pun cantik juga. ada bunga2, bulat polkadot..

haa kain kapas cupcake ni memang idaman saya sejak dulu.
terasa sayang pula nak guna.hihi
yang sebelahnya kain bertulis flower. nice font, kan?

hijau.. selalu menjadi pilihan hati.
bentuk hati kecil dan juga bunga2 yang comel.
oww...

yang ni petak2 dengan ladybird, butterfly.. colourful egg...
wah meriah sungguh!

latest cotton..
minions!
apa nak dikata.. trend terkini.. hihi

2 comments:

  1. Kt mana nk cari kain cotton comel2 cenggini y murah2 yerk?

    ReplyDelete
  2. boleh order online ataupun saya biasa beli di kedai kain nagoya dan kamdar :)

    ReplyDelete

dari hati awak ke hati saya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...