Saturday 12 October 2013

senyuman setiap hari

senyumlah!
senang je kan?
kita gembira, kita senang hati, kita boleh senyum..
kita jumpe kawan,kita pun senyum..
tapi adakalanya kita tidak senyum kalau kita jumpa orang yg kita tidak kenal,kan?
kenapa?
senyumlah..
mungkin senyuman kita menyembuh sedikit luka dihati dia..
tapi janganlah pulak senyum tersengih-sengih macam kerang busuk..
nnt orang salah sangka pula..
hihi.
hari ini saya senyum lagi sbb nak tunjuk hasil kraf saya  ..... hehehe



name keychain ini ditempah oleh kawan-kawan..
dan kawan adik saya..
seronok membuatnya tau!
saya bukan sekadar jahit tetapi saya juga gamkan dia
agar tidak mudah tercabut!


oklah.. selamat hari raya aidiladha ye.



No comments:

Post a Comment

dari hati awak ke hati saya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...